nedelja, 25. januar 2009

Moje največje bogastvo

Moje največje bogastvo je moj mali Kian. Njemu je psvečen dnevnik, v katerem so zapisani vsi bolj ali manj pomembni dogodki odkar se je rodil. Najprej je to bil le zvezek, kasneje pa sem se odločila in ga celega spremenila v scrap obliko, kar mi je vzelo kar nekaj časa. Tu je nekaj izsekov mojega scrap-diary:

5 komentarjev:

  1. krasno - si predstavljaš, kako bo čez 10, 20 let to gledati skupaj? neprecenljivo !!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit je.....in ti albumi so zakon. Jaz sem prvega delala pred 10 letimi(o sinu) in ko sem kasneje čez 2 leti dolgo ležala v bolnici, sem ga stalno vlačila s seboj. To mi je toliko pomenilo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Šele zdaj sem odkrila tvoj blog in sem navdušena nad vsem, kar si v njem pokazala. Ne bom pri vsaki objavi komentirala za nazaj, ampak tukaj napišem, da je vse zelo zelo lepo in sem si kar napasla očke :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uauuu hude stvari delaš :)
    Poklon.

    OdgovoriIzbriši