petek, 16. januar 2009

Prvič....

Pa sem se le odločila in začela z blogom. Končno sem si vzela čas po vseh praznikih, saj me je ustvarjanje prej kar ugrabilo in sem tako s to zadevo malce odložila. No pa sem tu.
Ustvarjanje je vsekakor moja meditacija in občutek je še lepši, ko izdelujem kakšno darilo. Letos sem začela izdelovati moje prve scrapbook albume in tukaj sta dva mini albumčka za dve krasni punčki, hčerkici naših prijateljev. Tukaj je prvi:




































in drugi:




4 komentarji:

  1. Zelo lepo si ju naredila, si pa stvar resno vzela v roke, čestitke!
    Jaz še pa kar občudujem in upam, da bo kmalu nastala prva knjigica.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kakšne umetnije, prava paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za komentarje. Res je lepo. če človek dobi en feedback, še sploh od profesionalcev kot ste ve. Tudi jaz spremljam vaše bloge in moram priznati, da dobivam res fantastične vtise in ideje!!! Tale dva albumčka pa sta narejena iz tulcev od toaletnega papirja....Res rada recikliram :-)))
    Hvala še enkrat!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čisto fascinantno!
    In potem preberem še o tulcih toaletnega papirja in kar ne morem verjeti. To je prava mala umetnost. Vidim, da se bom na tale blog kar naprej vračala.

    OdgovoriIzbriši