sobota, 14. februar 2009

Samo ti

Danes..... za tistega, ki z mano ustvarja najlepše trenutke in ki mi nudi brezmejno ljubezen.


6 komentarjev:

  1. jaz se vsakič razveselim, ko vidim, da imaš novo objavo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno! Ti moram povedat, da sem se čisto zaljubila v tvoje barve :) Tudi jaz rada rjavo kombiniram z drugimi barvami, samo tebi resničnoooo super uspeva :)Pa zamisli so svetovne :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz tudi komaj čakam kaj bo spet novega prišlo iz pod tvojih rok, baje so zlate! Krasne stvari izdeluješ!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz bi pa rada prišla 1x gledat tvoj dom. Sodeč po tvojih objavah mora bit neizmerno topel, ljubeč, domač...mmm....tudi jaz si želim imeti nekoč takega

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, mislim, da bib ibl že čas, da bi se malo dobile in prečvekale o vsem živem!!! Super ste punce!!!

    OdgovoriIzbriši