sreda, 15. april 2009

Darilo / Gift

Ko sem prvič zagledala Kiana sem začutila, da s seboj prinaša sporočilo zame. Bilo je zapisano v šifrah, ki sem jih mogla razvozlati. Brez Kiana ne bi bila nikoli popolna oseba. Nekateri predali bi ostali zaprti. Mislila bi, da sem boljša kot sem. Mislila bi, da sem slabša kot sem. Pa jih je malo bitjece odprlo in mi podarilo največje darilo: doživljenjsko samospoznavanje. Resnica je, da nobenemu drugemu ne bi upelo izkoreniniti moje trme, mi pokazati, da je biti zmotljiv priložnost in nobenemu ne bi uspelo, da bi se spopadla z najtemnejšimi deli same sebe in nobenemu ne bi uspelo , da bi odvrgla moje strahove, da bi uvidla popoln krogotok vsega. Njemu je...

When I saw Kian for the very first time I immidiatly felt that he's bringing a message for me. It was written in codes so I had to find out their meaning. I wouldn't be a complete person without having Kian. Some of the drawers would have remain closed thinking that I was a better person, thinking that I was a worse person. But this little creature made the difference and opened them giving me the most important gift: lifelong selfdiscovering. The truth is that no one else would be able to get rid of my stubburnness and showing me that mistakes are occasions and he permited me to look into the darkest side of me. No one else would sucssede in taking away many of my fears for a better understanding of the circle of life. He did it...








5 komentarjev:

  1. vauu kako dobro zgleda! Super! Obvladaš. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hudo dobro! Saj sproti pogledam, kaj imaš novega, pa ponavadi ne pišem komentarjev, ker bi bilo vsakič isto - vauuuuuuuu! :) Naj bo kar tole še za vse za nazaj: vauuuuuu, hudo!

    Lp!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit list!
    In zelo lep in globok tekst.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo napisano, človek se kar zamisli... Lepo narejeno. To bo zagotovo lep spomin na otroštvo.

    OdgovoriIzbriši