petek, 3. april 2009

Moj tati / My daddy

Včeraj je prispela nova pošiljka v kateri se je skrivalo veliko scrapbook papirja kar mi je vlilo še dodatne energije za ustvarjanje. Zadnje čase razmišljam o novih idejah in novih dimenzijah. Za temo mojega layouta sem izbrala lepoto, ki jo lahko vsak dan opazujem....mojega Kiana s tatijem. Onadva sta prava kompanjona in uživata v fantovskih igrah in spoznavanju sveta.
Ko sem zagledala slikico, ko bereta knjigico, mi je takoj prišlo na misel, da bi sedela na luni. Pravljično kot je pravljičen njun odnos.

Yesterday I recived a new package with new cardstock paper that fulfill me with even more energy for making new projects. Lately I was thinking a lot about some new ideas and dimensions. The theme of this layout is a kind of beauty that I can see every day... Kian with his daddy are real companions and they enjoy boy games and exploring every corner.
When I saw the picture of Kian and his daddy sitting and reading a book I immidiatly decided that they will be sitting on the moon. A kind of a fairy tale like their relationship is.








6 komentarjev:

  1. MMmm. Vsakič znova uživam v tvojih stvaritvah.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super layout. Naj vam bo vedno pravljično.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz vam želim, da se vaša pravljica nikoli ne konča :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Še enkrat čudovito! Ideja z luno je res lunastična! Kljub novim papirjem pa ohranjaš isto barvno harmonijo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno kot vedno :).

    OdgovoriIzbriši
  6. :) tale je pa za na steno :)

    Tvoj sine je lahko ponosen na svojega očka :)

    OdgovoriIzbriši