sreda, 8. april 2009

Pomlad / Spring

Pomlad je moj najljubši letni čas. Pa ne zaradi tega, ker sem rojena na prvi dan pomladi, ampak zato, ker me spominja, da prihaja nov krog življenja in nove priložnosti. Spet lahko zunaj globoko zadiham in včasih me celo preseneti vonj morja. Vse se prebuja.
Par dni nazaj so nastale slikice pod našo češnjo in otroci so neznasko uživali v lepoti njenih cvetov. Danes pa smo opazovali pomladni sneg: ko zapiha veter beli, cvetni listki odpadajo in podarjajo spomin na mrzle dni.

Spring is my favorite season. And not because I was born on the first day of spring bit because it reminds me that a new circle of life is coming with new oppurtunities. I can breath fresh air again and sometimes I'm surprised by a sea smell. Everything is waking up.
I did this photos a couple of days ago. The kids under our cherry tree enjoying the beauty of it's blooms. On the other hand today we had the chance to watch the spring snow: when the wind blows tiny white pieces of those blooms fall down on the ground and they remind us of the cold days.













6 komentarjev:

  1. Čudovito, zelo lepe slikice! Lepa postavitev! Lp, moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Vračam kompliment o odpičenosti!! Pred dnevi še pod češnjo, danes pa že na SB pagu in na blogu!! Faca si! Pa tele pikepoke so tudi tako simpatične!

    OdgovoriIzbriši
  3. to bodo lepi spomini. in kako fajn si vse skombinirala skupaj.
    zanima pa me, ali printaš fotke ali jih daš razviti?

    OdgovoriIzbriši
  4. Spet ena čudovita stran tvojih spominov. Zavidam tvojemu sinku :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vsem. No, princeska, moram priznati, da vse bolj pogosto kar printam fotke - hitrejše in enostavnejše!

    OdgovoriIzbriši